Üzleti feltételek www.brilliantcoco.hu
I.CIKK
Bevezető rendelkezések
- Ezek az üzleti feltételek a www.brilliantcoco.hu weboldalon egy online áruházon keresztül (a továbbiakban „Online áruház“) távolról kötött adásvételi szerződésekre vonatkoznak, amikor a Vevő elküldi a megrendelést.
- Ezek a feltételek és a panasztételi feltételek az adásvétéli szerződés mindkét feleire vonatkoznak.
- Ez az távolról kötött adásvételi szerződés az, amelyet az eladó és a Vevő, aki a fogyasztó, áruk és szolgáltatások postai úton történő értékesítésre, kizárólag kommunikáció útján, különösen az interneten, telefonon és elektronikus levél útján (a továbbiakban: adásvételi szerződés).
- Az adásvételi szerződést elsősorban a 102/2014 Coll. Törvény vonatkozó rendelkezései szabályozzák. Az áruk értékesítésében vagy szolgáltatásnyújtásban az eladó helységein kívül kötött szerződés alapján történő fogyasztóvédelemről és egyes törvények (a továbbiakban: törvény) módosításáról, a módosított polgári törvénykönyv 440/1964 Coll. Törvénye.
- Az eladó a Natural Cosmetics s.r.o., Karpatské námestie 10A, 83106, Bratislava, Szlovákia, szonosító száma: 51040077, HÉA-száma: 2120570991, bejegyzése a cégnyilvántartásában a Bratislava Kerületi Bíróság részéről: Sro, ügyszám: 136128/B (a továbbiakban: az eladó), amely szintén a www.brilliantcoco.hu weboldal (a továbbiakban: weboldal), áruház üzemeltetője.
- Az eladó elérhetőségei az internetes üzlettel kapcsolatban:
- a) telefonszám: +421950722876 munkanapokon 09:00 és 16:00 között.
- b) e-mail: info@brilliantcoco.hu
- c) bankkapcsolat: Tatra Banka a.s.
IBAN: SK02 1100 0000 0029 4904 3647
SWIFT(BIC):TATRSKBX
**Legyen óvatos a számlaszám és egyéb adatok beírásakor, mert helytelen kitöltés esetén nem leszünk képesek az árut elküldeni!
Az eladó jogosult a szolgáltatásokat (beleértve a Vevővel történő kommunikációt, a számlázást, a szolgáltatást, elküldését és stb.) Az internetes bolton keresztül értékesíteni.- Vevő a Weboldal felhasználója, ill. Minden olyan weboldal látogató, aki megrendelést küldött az online áruházon keresztül (a továbbiakban: „vevő“ ). A Vevő elsősorban az online áruház, telefonos és e-mail kommunikáció útján ismeri el az eladóval történő elektornikus kommunikációt..
- A szolgáltatás minden termék az Online áruházban.
- A felügyelet a Szlovák Kereskedelmi Felügyeletnél (SOI), a Trenčín régió Felügyeleti Hatóság (Hurbanova 59, 911 01 Trenčín), Felügyeleti Osztály, telefonszám: 032/640 01 09..
II.CIKK
Információk a termékekről és árukról
- A termékek színes ábrázolása nem pontos, a számítógép képernyőjének pontalansága miatt..
- Az internetes üzlet katalógusában felsorolt termékek ára végleges. Az ár nem tartalmazza az áruk szállításával vagy egyéb opcionális szolgáltatásokkal kapcsolatos költségeket. Az áruk szállításával és az egyéb opcionális szolgáltatásokkal kapcsolatos költségeket a rendelés létrehozásakor soroljuk fel, és automatikusan hozzáadjuk a termékek beszerzési árához. Az eladó HÉA-fizető.
- Minden kedvezmény addig érvényes, amíg a kedvezmények nem végeznek, kivéve, ha egy adott terméknél másként van.
III.CIKK
Termékek megrendelése
- A vevő megerősíti, hogy a megrendelés elküldésével elfogadja a termékek árát, az üzleti feltételeket és az internetes üzlet panasztételi feltételeit.
- A megrendelés elküldése után a Vevő visszaigazoló e-mailt kap az áru megrendelésekor megadott e-mail címre, amelyen az eladó megerősíti a megrendelés felvételét a feldolgozáshoz. A megrendeléssel kapcsolatos összes egyéb információt és dokumentumokat a megadott e-mail címre küldjük el a Vevőnek, különösen: a Vevő számlázási adatait, szállítási címét, termékleírását, a megrendelt termékek mennyiségét és a termékek végső árát.
- A megrendelés előtt meg lesz adva a termékek végső ára és a szállítás napja.
- A megrendelés végleges elküldése előtt az eladó azt ajánlja, hogy a Vevő használja ki a lehetőséget, és alaposan nézze át a teljes megrendelést, és részletesen olvassa el ezeket az üzleti feltételeket és a panasztételi feltételeket.
IV.CIKK
Az adásvételi szerződés megkötésének módja
- Az adásvételi szerződés a Vevő és az eladó közt a következő formában van megkötve:
- a) a Vevő e-mail üzenete, amelyet az eladónak küldöt az info@brilliantcoco.hu címre,
- b) A Vevő által elküldöt kitöltöt űrlap az eladó online áruházán,
- A megrendelés kötelező elfogadása az Eladó által a Vevőnek küldött e-mail/telefonos visszaigazolás a megrendelés elfogadásáról a megrendelés előzetes elfogadása után, valamint a Vevő által követelt termékek rendelkezésre állásának és szállítási határidejének ellenőrzése után, amelyet a vevő e-mail címére azonnal megrendelése elküldése után megkap, nem tekinthető kötelezőnek a megrendelés elfogadására: ez a közlemény csak tájékoztató jellegű, annak érdekében, hogy értesítse a Vevőt megrendelésének elfogadásáról.
- A megkrendelés kötelező elfogadása tartalmazza a termékek megnevezését és specifikációjukra vonatkozó adatokat, amelyek a megrendelés tárgyai, a termékek vagy az egyéb szolgáltatások áráról további adatokat, a Vevő nevét és adatait, ill. A termékek szállítási címe, a termékek szállításának módja, az Eladó adatai vagy egyéb adatok.
- Az adásvételi szerződést csak a Vevő és az eladó közötti megállapodás alapján lehet módosítani, megszüntetni vagy kiegészíteni, kivéve, ha a törvény vagy más általánosan kötelező érvényű jogi szábályozás másként rendelkezik.
- Szükség esetén a Vevővel kapcsolatos összes egyéb információt elküldhetjük a Vevő e-mail címére.
V.CIKK
A szerződő felek kötelezettségei
Az eladó vállalja elküldeni a következőket:
- A termékek típusát és mennyiségüket a megrendelés elküldésének napján érvényes vételáron és fizetési feltételekkel, kivéve a nyilvánvaló hibákat, az ár jelentős változása vagy a termékek hiánya esetén.
- Termékeket, amelyek megfelelően lesznek csomagolva a szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében.
- Az átvételhez és felhasználathoz szükséges dokumentumokat írásbeli vagy elektronikus formában.
Az eladó nem felelős a következőkért:
- A termékek közbesítésének késése, amelyet a címzett helytelen címe okozott.
- A termékek nem kiszállítása, az előre nem látható akadályok miatt.
A vevő vállalja:
- Átvenni a megrendelt csomagot, ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén azonnal értesíti.
- Kifizetni a termék vételárát abban az összegben, amely a megrendelés napján érvényes.
- Ne sértse meg az Eladó jó üzleti nevét.
VI.CIKK
Az adásvételi szerződés felmondása
- A vevőnek joga van indokolás nélkül elállni a szerződéstől a 102/2014 Coll. Szerint a termékek átvételétől számított 14 napon belül. Abban az esetben, ha termékeket egy megrendelésből külön-külön szállítottak, az elállási határidő az utolsóként szállított termék átvételének pillanatától kezdődik. Tekintettel arra, hogy a termékek kozmetikai termékek, a vevő csak akkor állhat el indokolás nélkül az adásvételi szerződéstől, ha a kozmetikai termék csomagolása nem sérült.
- A §7. 6. cikke 102/2014 Coll. Törvény szerint a vevő nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya:
- a) olyan védőcsomagolásban való termékek, amelyeket nem alkalmas visszaküldeni egészségvédelem vagy higiéniai okokból, és amelyek védőcsomagolása a szállítás után megsérült,
- b) az egyedi fogyasztói igények szerint elkészített termékek, egyedi gyártású termékek vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt termék (egyedi gyártású termékek),
- c) gyors elhasználódásának vagy romlásának kitett termékek árulása:
- d) sürgős javítások vagy karbantartások végrehajtása, amelyekre a vevő külön megkérte az eladót,
- e) elektronikus tartalom nyújtása, kivéve a kézzelfogható adathordozót, ha annak biztosítása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy kellőképpen tájékoztatták arról, hogy ezen hozzájárulás kifejezése révén elveszíti a jogot a szerződéstől való elállásra,
- f) folyóiratok árulása, kivéve előfizetési megállapodás alapján történhető értékesítés és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek eladása,
- g) audio felvételek, video felvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek eladása védőcsomagolásban, ha a fogyasztó ezt a csomagolást kicsomagolta.
- Miután a terméket a szerződéstől való elállási határidőn belül átvette, a Vevőnek joga van a csomagot kicsomagolni, hogy megtudja a termékek tulajdonságait és funkcionalitását, de nincs joga a termékek megkezdéséhez használatra, és néhány nap múlva visszaadni azokat az eladónak. Azok a termékek, amelyek kevesebb mértékben használtak, mint amennyi az ellenőrzéshez elegendő, nem adhatók vissza, kivéve, ha az eladó egy adott esetben máskét határoz: ilyen esetben a Vevő felel a termékek értékének olyan csökkentéséért, amely a termékek ilyen kezelése eredményeként jelentkezett, és amely túlmutat a termékek tulajdonságainak és funkcionalitásuknak meghatározásához szükséges kezelésen. Az előző mondtaban szereplő feltétellel kapcsolatban csak olyan terméket lehet visszaküldeni, amely:
- a) eredeti állapotban van,
- b) nincs felhasználási jele,
- c) sértetlen,
- d) teljes (beleértve a kiegészítőket, utasításokat stb.).
- A Vevő köteles kihasználni a szerződéstől való írásbeli, papír vagy elektronikus formában az Eladó e-mail címére történő elállási jogát, vagy a kitöltött űrlap elküldésével, amely megtalálható az eladó weboldalán. Az elállási időszak betartottnak tekintendő, ha az elállási értesítést legkésőbb az időszak utolsó napján van elküldvde.
- A Vevő köteles a terméket visszaküldeni az eladó címére legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül. Javasoljuk, hogy a Vevő készítse el az adódokumentum (számla) egy példányát saját felhasználására, és küldje el a terméket ajánlott levélben és biztosított küldeményként. Nem megfelelő a terméket kézbesítéskor készpénzzel küldeni, ilyen terméket nem fogadunk el.
- A vevő köteles számlát csatolni a csomaghoz, teljes tartozékokkal, dokumentációval, csomagolással stb. Amelyet átadtak neki. Az árakuk visszaküldésének határidejét betartottnak kell tekinteni, ha a terméket legkésőbb a határidő utolsó napján szállításra adták át.
- A termékek visszaküldésével kapcsolatos költségeket a Vevő viseli. A rendelkezésre álló információk szerint ezen költségek becslése várható a termékek méretétől, súlyától, a termékek visszajutásának távolságától és az áraktól függően, amelyek mellett a Vevő által kiválasztott fuvarozó 5 EUR összegű szolgáltatást nyújt ÁFA nélkül.
- Az eladó vállalja, hogy legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a vételárat. A fizetés ugyanolyan módon történik, mint a Vevő általi fizetés, hacsak nem állapodtak meg más fizetési módon. A vásárolt termékekért csak az után fizetik meg, amikor visszatérítik az eladó címére a termékeket, vagy a termékek visszatérítését igazoló okmány bemutatása után, attól függően, hogy melyik előbb történik. A szerződéstől való jogosulatlan visszavonás esetén a terméket a Vevő költségén visszaküldik.
- A Vevő által megrendelt csomag elfogadásának elmulasztása a törvény értelmében nem tekinthető érvényes szerződés elállásnak. Az eladónak joga van a Vevőtől a megrendelt küldemény elfogadásának elmulasztásával kapcsolatos összes költség visszatérítését követelni. Minden vitát bírósági úton kell rendezni, a Szlovák Köztársaságban hatályos jogszabályokkal összehangban. Ez nem érinti az eladó szerződéshez való büntetés jogát.
- Abban az esetben, ha a Vevő nem teljesíti a fenti feltételek szerint fennálló kötelezettségeit, a visszavonás nem érvényes és, és az eladó nem köteles ezek a feltételek alapján teljesíthető kifizetni a Vevőnek, és jogosult a kapcsolódó költségek megtérítésére. Az áruk visszatérésével a Vevőnek.
VII.CIKK
Megrendelés törlése
- A Vevő a még nem feldolgozott megrendelést legkésőbb a megrendelés elküldésének napján törölheti, kérését küldje az info@brilliantcoco.hu címre vagy telefonon. Az eladó nem számít fel díjat a megrendelés előző mondat szerinti visszavonásától. A fizetett vételár esetén az Eladó 14 napon belül visszatéríti a kifizetett vételárat a Vevőnek, készpénzes átutalással arra a számlára, ahonnan a vételárat megfizették.
- Az eladónak joga van a rendelést törölni a termékek eladása vagy elérhetetlensége miatt visszavonni. Az eladó telefonon vagy e-mailben azonnal értesíti a Vevőt a megrendelés törléséről. Abban az esetben, ha a Vevő megfizette a vételárat vagy annak egy részét, azt 14 napon belül visszatérítik neki a számlára, ahonnan a vételárat kifizette.
VIII.CIKK
Fizetési feltételek
- Az online áruház a következő fizetési lehetőségeket kínálja:
- a) Készpénz – A leggyakoribb fizetési mód, amikor a Vevő a megrendelést közvetlenül a futárnak fizeti.
- b) Áutalás/befizetés az eladó bankszámlájára – Fizetés betéttel/átutalással az eladó bankszámlájára, a megrendelés száma változó szimbólumként szolgál.
- c) Fizetés PayPal-on keresztül – elektronikus úton történő fizetés biztonságos átjárón keresztül, hitel-vagy bankkártyával történő fizetés lehetőségével.
- d) Fizetés GoPay-n keresztül – Elektronikus úton történő fizetés biztonságos átjárón keresztül, VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro, Dinners Club International fizetési kártyákkal történő fizetéssel. A GoPay megfelel a világszintű szabványoknak, a MasterCard SecureCode és a VISA által hitelesített legszigorúbb biztonsági követelményeknek.
- Az egy megrendelésben megrendelt termékek kiszállításának ára független a megrendelt darabszámtól.
- A vételárat semmilyen jogi személy által kiállított utalvány vagy csekk nem fizeti ki.
- Az adódokumentumot (számlát) a Vevő e-mail címére küldik, vagy kiszállításkor a csomagolásban.
- A megrendelés elküldésével a vevő elfogadja a számlák elektronikus elküldését is. A PDF formátumban elküldött elektronikus számlákat a tartalom megváltozása ellen biztosítják, és megfelelnek az adódokumentum összes követelményének.
- A termékek teljes kifizetéséig és elfogadásáig az eladó tulajdonát képezik, ám a termékek károsodásának kockázata azután átmegy a vevőre.
IX.CIKK
Szállítási feltételek
- A szállítási határidő a megrendelés teljesítésének napján kezdődik, amennyiben kézbesítés történik vagy átutalás útján, vagy a fizetés bankszámlára történő átvételének napján.
- A termékek szokásos elérhetősége megváltozhat, és az Eladó nem garantálja a kínált termékek azonnali elérhetőségét.
- Eltérő megállapodás hiányában az eladó vállalja, hogy a terméket a Vevőnek azonnal, 3 munkanapon belül, legkésőbb a megrendelés telejsítésétől számított 10 munkanapon belül kézbesíti, kivéve ha a termékekre hosszabb szállítási határidőt határoztak meg. Ha a termékek kiszállítása munkanapon történik, akkor 08:00 – 18:00 között.
- A szállítási idő meghosszabbodik váratlan esetekben, amelyeket nem az eladó okozott, mint például. Váratlan közbeérések, fogadások és egyéb akadályok, amelyeket az eladó nem befolyásolhat.
- Ha a megrendelésben több termék található, és ezek közül néhány nincs raktáron, az eladó részleges szállítás lehetőségével értesíti a Vevőt. Ez akkor is érvényes, ha csak egy termék van a rendelésben.
- A vevő köteles a terméket a küldemény kézbesítése után teljes egészében kicsomagolni, és kideríteni, hogy az mechanikusan sérült-e. Mechanikus sérülés vagy a küldemény hiányosságai esetén vállalja, hogy e-mailben vagy telefonon azonnal értesíti az Eladót, és a szállítóval együtt írja az úgynevezett kár rekordot.
- A vevő köteles együttműködni a termékek problémamentes átvétele érdekében. Ha a Vevő ezt nem teszi meg, és a terméket az eladó költségén visszatérítik a Vevőhöz történő ismételt elmulasztás miatt, az eladó jogosult a Vevőnek a terméket sikeretlen kiszállításának kisérletével járó tényleges költségek a károkért kérni.
- A Vevő köteles a terméket az adott helyen és időben átvenni, amely az eladó vagy annak képviselője, a termékek kiszállítására felhatalmazott, és a Vevő a vételi szerződésben vagy egyéb módon a termékek kiszállítását megelőző időben megállapodott.
- A termékeket a Szlovák Köztársaság, a Cseh Köztársaság területén és Európán belül szállítják.
X.CIKK
Panaszok eljárása
- A Vevő panaszt írásban, postai úton, az eladó címére, vagy e-mailben küldi el az info@brilliantcoco.hu e-mail címen a törvényes garanciaidőn, amely 24 hónap, kivéve, ha a törvény más garanciaidőt ír elő, vagy másként nem állapodnak meg, és akkor kezdődik, amikor a Vevő átveszi a csomagot. A Vevő köteles a jelen Üzleti Feltételek végén található panasz űrlapot egyidejűleg kitölteni.
- Panasz benyújtásákor a Vevő köteles az eladónak az eredeti adódokumentumot (számlát) elküldeni az igényelt termékekkel együtt. Az eladó nem fogadja el a vevő általi igényelt termékeket kézpénzi kézbesítéskor. A termékeket megfelelő módon kell csomagolni, hogy elkerüljék a temrékek szállítás közbeni károsodását. Javasoljuk, hogy a terméket ajánlott küldeményként és biztosított küldeményként küldje el.
- A vevő köteles a panasz benyújtásakor minden szűkséges információt valódiságosan kijelenteni, különös tekintettel a termékek hibájuknak típusára és mértékére. A Vevő köteles ezeket a hibákat egyértelműen fényképezni, és a fenti e-mail címre elküldeni.
- Az eladó felel a hibákért, amelyeket az eladott termékeken talál, amikor a Vevő átveszi, és az olyan hibákért, amelyek a termék átvétele és felhasználása után jelentkeznek a jótállási időszak alatt.
- Az eladó nem vállal felelősséget azokra a hibákra, amelyeket elsősorban a következő felhasználás okoz: mechanikai sérülések, elkerülhetetlen események (természeti katasztrófa, helytelen kezelés), a használati utasításnak és a szokásos használatnak ellentétben, különleges esetekben, ha az az ügy jellegéből és illetéktelen személy beavatkozásából következik, beleértve a felhasználót, vagy más szakszerűtlen beavatkozás, a termékek olyan körülmények között történő használata, amelyek nem felelnek meg azok nedvességtartalmának, a termékek természetes környezetének kémiai és machanikai hatásainak, a termékek gondozásának és karbantartásának elhanyagolása (letöltés: Útmutatások és karbantartási utasítások), a termékek sérülése a túlzott húzással, a termékek használata megsértve a dokumentációban szereplő feltételeket, az általános alapelveket, a műszaki szabványokat vagy a biztonsági előírásokat, vagy a garancia feltételeinek egyéb megsértése.
- Az eladó haladéktalanul, összetett esetekben, legkésőbb a panasz dátumától számított 3 munkanapon belül határozza meg a panasz kezelésének módszerét, különösen akkor, ha a termékek állapotának komplex műszaki értékelésére van szükség, legkésőbb a panasz benyújtásának napjától számított 30 napon belül, és a panaszt ezt követően megoldja. , amely nem haladhatja meg a panasz benyújtásától számított 30 napot. A panaszkezelésről a Vevőt telefonon, írásban vagy e-mailben értesítik. A panasz feldolgozása legfeljebb 30 napot igényel az igényelt termékek Eladónak történő kézbesítésének napjától, hacsak másként nem állapodnak meg.
- A termék megvásárolásától számított 12 hónapon belül benyújtott panasz esetén az eladó az elutasítással csak szakmai értékelés alapján kezelheti a panaszt. Ha az eladó a termék megvásárolásától számított 12 hónapon belül elutasítja a panaszt, az eladó köteles tájékoztatni a Vevőt arról, kinek küldhető a termék szakmai értékelése valamint a felhatalmazott személy véleménye. Ha a terméket szakértői értékelésre küldik egy kijelölt személynek, a szakértői értékelés költségeit, valamint az egyéb kapcsolódó, célzottan felmerült költségeket az eladó viseli, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől.
- Kijavítható hiba esetén a Vevőnek joga van ingyenesen, időben és megfelelően eltávolítani. Az eladó dönt a hiba kiküszöbölésének módjáról, és köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni. Ha ez egy olyan hiba, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza, hogy a tárgy hibátlan, megfelelő módon felhasználható legyen, a Vevőnek joga van a dolgot cserélni, vagy joga van visszavonni a vételi szerződést. Ugyanazok a jogok a Vevőre vonatkoznak kijavítható hibák esetén, de ha a Vevő nem tudja megfelelően használni a tárgyat a hiba javítás utáni megismétlődése vagy nagyobb számú hiba miatt. A hiba megismétlődése a javítás után akkor tekinthető, ha ugyanaz a hiba, amelyet a jótállási időszak alatt legalább kétszer eltávolítottak, megismétlődik. Nagyszámú hibának számít, ha a termékeknek egyszerre legalább három kijavítható hibájuk van, ezek mindegyike megakadályozza a termékek megfelelő felhasználását. A Vevő a hiba kiküszöbölése helyett az Termékek cseréjét kérheti, vagy ha a hiba csak a termékek egy részét érinti, ennek a résznek a cseréjét kérheti, ha az eladónak a termékek ára vagy a hiba súlyossága miatt nem merülnek fel aránytalan költségek. Ha ez helyrehozhatatlan hiba, amely azonban nem akadályozza meg a termékek rendes használatát, a Vevőnek ésszerű árengedményre van szüksége a termék árán.
- Ha a Vevőnek van joga a termékek cseréjéhez vagy a szerződésből való elálláshoz, akkor a Vevőnek kell megítélnie, hogy melyik jogot használja ki. Amint azonban kiválasztja e jogok egyikét, már nem változtathatja meg ezt a választást egyoldalúan.
- Az eladó köteles a panaszt rendezni és a panaszos eljárást az alábbi módok egyikével befejezni: a) a javított termékek átadása, b) a termékek cseréje, c) a termékek vételárának visszaküldése, d) ésszerű árengedmény fizetése a termékek árán, e) írásbeli kérvény az eladó által meghatározott teljesítmény átvételére, f) a termék iránti igény indokolt elutasítása.
- CIKK
Személyes adatok védelme és feldolgozása
- Az Eladó a Vevő személyes adatait kizárólag a Vevőnek az online áruházban történő regisztrálása, hírek fogadása, cookies feldolgozása és a vásárlási szerződés megkötése, valamint a Vevővel szemben az új, 18/2018 számú, a személyes adatok védelméről és egyes törvények módosításáról, különösen számla/ adó okmány kiállításakor, a Vevővel történő kapcsolatfelvétel a megrendelés feldolgozása, a szállított társaság által megrendelt termékek szállítása, a panaszok kezelése, a felek közötti szükséges kommunikáció és regisztráció az online áruházban.
- Az eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó morálnak megfelelően kezeli, és úgy jár el, hogy nem sérti a személyes adatok védelméről szóló törvényt vagy más általánosan kötelező erejű jogszabályokat, és nem fogja megkreülni azokat. Az eladó kijelenti, hogy nem hajtja végre az érintett személy hozzájárulását, az kizárólag a Vevő önkéntes jellegén alapszik.
- Az eladó a Vevő személyes adatait az alábbiak szerint dolgozza fel: keresztnév, vezetéknév, e-mail cím, számlázási cím/kézbesítési cím, irányítószám és kapcsolattartó telefonszám.
- A Vevő ezt a hozzájárulást az eladónak a feldolgozásra legfeljebb 3 évig nyújtja, kivéve a regisztráció céljából, amennyiben a Vevő hozzájárulást ad a felhasználói fiók használatához, legfeljebb 3 évig. A Vevő bármikor írásban, szóban, telefonon vagy elektronikus úton visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó beleegyezést. A személyes adatok feldolgozására vonatkozó hozzájárulás visszavonásának kézhezvétele után az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül blokkolni és megsemmisíteni a feldolgozás tárgyát képező személyes adatokat.
- Az eladó a Vevő személyes adatait – a szállítási szolgáltatás, a fizetési átjárót üzemeltető társaság és a bank kivételével – a megrendelés helyes feldolgozásához nem adja át, nem teszi közzé és nem teszi hozzáférhetővé mások számára.
- A Vevő személyes adatainak megváltoztatását, javítását, korlátozását, megsemmisitését, törlését vagy adatait kérheti, vagy írásban vagy e-mailben az info@brilliantcoco.hu címen kifogást emelhet a feldolgozás ellen.
- Az online áruház cookie-t használ, amelyek olyan kisméretü szöveges fájlok, amelyeket el lehet küldeni a böngészőnek az Üzemeltető webhelyének meglátogatásakor, és egy eszközön (számítógépen vagy más, intenet-hozzáféréssel rendelkező eszközön, például okostelefonon vagy táblagépen) vevőn tárolni. A cookie-t általában tartalmazzák annak a webhelynek a nevét, ahonnan származnak, érvényességét és értékét. Amikor legközlebb ellátogat a weboldalra, a böngésző újratölti a cookie-t, és ezeket az információkat visszajuttatja a webhelyhez, amely eredetileg a cookie-t létrehozta. A weboldalon használt „cookie“ nem károsítják a Vevő egyik eszközét sem. A Vevő beleegyezését a cookie-fájlokba, úgy tekintik, hogy elfogadja a felhasználási feltételeket.
- Az Eladó vállalja, hogy cookie-t kizárólag a szolgáltatások fejlesztése, valamint a Weboldal szerkezetének és tartalmának javítása céljából használ.
XII. CIKK
Fogyasztói viták rendezése az európai RSO-platformon keresztül
Ha az ügyfél nem elégedett azzal, ahogyan az eladó kezeli a panaszt, vagy úgy gondolja, hogy az eladó megsértette jogait, az ügyfélnek jogában áll jogorvoslatért fordulni az eladóhoz. Ha az eladó az előző mondat szerint válaszol az ügyfél kérésére, vagy az ügyféllel történő megküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol erre a kérésre, akkor az ügyfélnek jogában áll alternatív vitarendezési kezdeményezést a 19. sz. Törvény 12. §-a alapján. 391/2015 Coll. A fogyasztói viták alternatív megoldásáról és egyes törvények módosításáról. Hasonlóképpen, az eladó vevővel szembeni követelései egy európai platformon keresztül érvényesíthetők. Az eladóval folytatott fogyasztói viták alternatív megoldásának releváns tárgya a Szlovák Kereskedelmi Felügyelelt vagy más, a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által fenntartott alternatív vitarendezési szervezetek listáján szereplő, felhatalmazott jogi személy ( a lista elérhető a http://mhsr.sk/címen ) az ügyfélnek jogában áll megválasztani, hogy melyik felsorolt alternatívhoz fordul. Az ügyfél a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon elérhető online vitarendezési platformon keresztül nyújthat be javasolatot alternatív vitarendezésre a fogyasztói vitájukhoz.
XIII.CIKK
Szerződéses büntetés
- Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Vevőre szerződéses büntetést szabjon ki az ár 10% -ának, min. 5,-EUR, azonban abban az esetben, ha adásvételi szerződést kötöttek, amelyet a Vevő nem törlöt, és nem vette át a terméket, és így visszajuttatta az eladónak, vagy az eladó felkérte a termék elfogadásához, de nem vette át.
- Ez a szerződéses büntetés nem tartalmazza a szállítási költségeket, valamint az Eladó egyéb költségeit, amelyek a adásvételi szerződés teljesítésével kapcsolatosak.
- A szerződéses büntetés megfizetése nem mentesíti a Vevőt a megállapodás szerinti vételár megfizetésének kötelezettségétől, kivéve, ha az Eladóval másként állapodnak meg.
- Minden vitát bírósági úton kell rendezni, a Szlovák Köztársaság területén hatályos jogszabályokkal összhangban.
XV.CIKK
Záró rendelkezések
- Az eladó fenntartja a jogot a jelen feltételek és a panasztételi feltételek megváltoztatására és kiegészítésére a Vevő előzetes értesítése nélkül. Az üzleti feltételek vagy a panasztételi feltételek megváltozása esetén a teljes beszerzési folyamatot azok a üzleti feltételek szabályozzák, amelyek a megrendelés a Vevőnek történő elküldésekor érvényesek voltak, és amelyek elérhetőek az Eladó weboldalán.
- A panasztételi eljárás ezen üzleti feltételek elválaszthatatlan része.
- A megrendelés elküldésével a Vevő elolvasta az üzleti feltételeket, valamint a pansztételi feltételeket és megértette azok megfogalmazását.
- Ezek a feltételek és azok szerves részei lépnek hatályba 2018. május-tól.
- Ezek az üzleti feltételek és a panasztételi feltételek a vevővel szemben vételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.